Değerli Müşterilerimiz;
- Satın aldığınız ürün/ürünleri kargonun tarafınıza ulaşmasının ardından teslim almadan önce lütfen paketin sağlamlığını ve hasarı olup olmadığını kontrol ediniz ve bu kontrolün ardından teslim alın.
- Kontrolünüz sonrasında, herhangi bir hasar veya eksik içerik varsa lütfen teslim almayınız ve sistemden iade/değişim talebi oluşturarak iade adresimize geri gönderim sağlayın.
- Ürün/ürünleri kontrol etmeden teslim aldıysanız ve ürün/ürünlerin eksik veya hasarlı geldiğini fark ederseniz iade ve değişiminin yapılabilmesi adına kargo firmasına aynı gün içinde ulaşarak “hasar tespit” tutanağı tutturmanız gerekmektedir. Alıcı’nın sorumluluğunda olan bu işlemin yapılması zorunludur.
- İade ve değişim amacıyla tarafımıza gönderilen tüm ürün/ürünler için web sitemiz üzerinde bulunan iade/değişim talebi sayfasından yeni talep açmak zorunludur. İadenizi talep açmadan göndermeniz durumunda iade talebiniz kabul edilmeyecektir. İade talep sayfasına ulaşmak için web sitemize üye olmanız ve hesabım sayfasından ulaşabilirsiniz.
- İade ve değişim süresi ürün/ürünler satın alınması takiben 5 iş günüdür.
- İade veya değişim için gönderilecek ürün/ürünlerin “Peşin Ödemeli” olarak kargolanmasını ve “Karşı Ödemeli” olarak gelen taleplerin kabul edilmeyeceğini belirtmek isteriz. Gönderilen siparişler 5 iş günü içerisinde teslim edilmektedir.
- Anlaşmalı olduğumuz kargo firması Cumartesi günü çalışmadığından tarafımızdan ürün alımı yapmamaktadır. Cumartesi verilen siparişler Pazartesi günü kargoya teslim edilecektir.
- Secoffee.com’ dan yapılan alışverişlerde Kapıda Ödeme seçeneği bulunmamaktadır.