Değerli Müşterilerimiz;

  1. Satın aldığınız ürün/ürünleri kargonun tarafınıza ulaşmasının ardından teslim almadan önce lütfen paketin sağlamlığını ve hasarı olup olmadığını kontrol ediniz ve bu kontrolün ardından teslim alın.
  2. Kontrolünüz sonrasında, herhangi bir hasar veya eksik içerik varsa lütfen teslim almayınız ve sistemden iade/değişim talebi oluşturarak iade adresimize geri gönderim sağlayın.
  3. Ürün/ürünleri kontrol etmeden teslim aldıysanız ve ürün/ürünlerin eksik veya hasarlı geldiğini fark ederseniz iade ve değişiminin yapılabilmesi adına kargo firmasına aynı gün içinde ulaşarak “hasar tespit” tutanağı tutturmanız gerekmektedir. Alıcı’nın sorumluluğunda olan bu işlemin yapılması zorunludur.
  4. İade ve değişim amacıyla tarafımıza gönderilen tüm ürün/ürünler için web sitemiz üzerinde bulunan iade/değişim talebi sayfasından yeni talep açmak zorunludur. İadenizi talep açmadan göndermeniz durumunda iade talebiniz kabul edilmeyecektir. İade talep sayfasına ulaşmak için web sitemize üye olmanız ve hesabım sayfasından ulaşabilirsiniz.
  5. İade ve değişim süresi ürün/ürünler satın alınması takiben 5 iş günüdür.
  6. İade veya değişim için gönderilecek ürün/ürünlerin “Peşin Ödemeli” olarak kargolanmasını ve “Karşı Ödemeli” olarak gelen taleplerin kabul edilmeyeceğini belirtmek isteriz. Gönderilen siparişler 5 iş günü içerisinde teslim edilmektedir.
  7. Anlaşmalı olduğumuz kargo firması Cumartesi günü çalışmadığından tarafımızdan ürün alımı yapmamaktadır. Cumartesi verilen siparişler Pazartesi günü kargoya teslim edilecektir.
  8. Secoffee.com’ dan yapılan alışverişlerde Kapıda Ödeme seçeneği bulunmamaktadır.